Η VirtualPlanet.gr δίνει μεγάλη σημασία στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών και εκτιμούμε την ικανοποίηση των πελατών μας από τα ATM Bitcoin και τις σχετικές υπηρεσίες μας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δεν είστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας, έχουμε αναπτύξει μια ολοκληρωμένη διαδικασία παραπόνων για να διασφαλίσουμε ότι οι ανησυχίες σας θα αντιμετωπιστούν γρήγορα και δίκαια.
Η VirtualPlanet.gr δίνει μεγάλη σημασία στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών και εκτιμούμε την ικανοποίηση των πελατών μας από τα ATM Bitcoin και τις σχετικές υπηρεσίες μας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δεν είστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας, έχουμε αναπτύξει μια ολοκληρωμένη διαδικασία παραπόνων για να διασφαλίσουμε ότι οι ανησυχίες σας θα αντιμετωπιστούν γρήγορα και δίκαια.
1. Υποβολή καταγγελίας
Εάν έχετε κάποιο παράπονο σχετικά με τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να το υποβάλετε μέσω των ακόλουθων διαύλων:
Κατά την υποβολή καταγγελίας, παρακαλείστε να παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
2. βεβαίωση παραλαβής
Μετά την παραλαβή της καταγγελίας σας, η VirtualPlanet.gr θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της εντός δύο εργάσιμων ημερών. Η επιβεβαίωση θα περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την καταχώριση της καταγγελίας και τον εκτιμώμενο χρόνο επεξεργασίας.
3. Διερεύνηση και επεξεργασία καταγγελιών
Το παράπονό σας θα διερευνηθεί διεξοδικά από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Η διαδικασία εξέτασης μπορεί να περιλαμβάνει:
4. Απάντηση σε καταγγελία
Το VirtualPlanet.gr προσπαθεί να επιλύει όλα τα παράπονα εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή. Εάν η έρευνα απαιτεί περισσότερο χρόνο λόγω πολυπλοκότητας, θα σας ειδοποιήσουμε για την καθυστέρηση και θα παράσχουμε μια νέα εκτίμηση του χρόνου που θα χρειαστεί για την επίλυση του ζητήματος.
Η απάντησή μας στην καταγγελία σας θα περιλαμβάνει:
5. Κλιμάκωση και παρακολούθηση
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παρεχόμενη λύση, έχετε το δικαίωμα να κλιμακώσετε το παράπονό σας. Μπορείτε να ζητήσετε επανεξέταση από την ανώτερη διοίκηση ή, εάν είναι απαραίτητο, να κλιμακώσετε το θέμα στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές ή στις υπηρεσίες προστασίας του καταναλωτή, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
6. Εμπιστευτικότητα
Κάθε πληροφορία που παρέχεται σε σχέση με μια καταγγελία θα αντιμετωπίζεται ως εμπιστευτική και θα χρησιμοποιείται μόνο για τους σκοπούς της διερεύνησης και της επίλυσης της καταγγελίας. Μόνο εξουσιοδοτημένο προσωπικό που συμμετέχει στη διαδικασία διερεύνησης της καταγγελίας θα έχει πρόσβαση στις πληροφορίες σας.
7 Αρχειοθέτηση δεδομένων
Η VirtualPlanet.gr διατηρεί αρχείο όλων των παραπόνων, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερειών της έρευνας, της αλληλογραφίας και της επίλυσης, για τουλάχιστον 10 χρόνια. Αυτό μας βοηθά να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας και διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και τις κανονιστικές απαιτήσεις.
8. Αναφορά στους Όρους Χρήσης
Να θυμάστε ότι χρησιμοποιώντας τα ΑΤΜ Bitcoin μας, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης, οι οποίοι περιέχουν διατάξεις που ενδέχεται να επηρεάσουν τον τρόπο χειρισμού της καταγγελίας σας. Οι Όροι Χρήσης περιέχουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα, τα ένδικα μέσα και τις υποχρεώσεις σας, συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης διαιτησίας ορισμένων διαφορών και περιορισμών ευθύνης.
9. Συνεχής βελτίωση
Το VirtualPlanet.gr δεσμεύεται για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και των διαδικασιών διαχείρισης παραπόνων. Εξετάζουμε τακτικά τα σχόλια και τα παράπονα για να εντοπίσουμε τομείς στους οποίους μπορούμε να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.